09124958358 - 09912807307 phone-icon

ایده های ناب راه اندازی کسب و کار حرفه ای با 20 تا 100 میلیون تومان سرمایه

این سوال قطعا حداقل برای یک مرتبه به ذهن هر انسانی در زمان آغاز شروع راه اندازی کسب و کار حرفه ای خطور می کند که چه شغلی را پیشه بگیرم تا بتوانم علاوه بر موفقیت، از سود خوبی نیز بهره مند شوم. انسان تحت هر شرایطی برای امرار معاش نیاز به ایجاد کسب و کار و درآمد دارد و هر چقدر شرایط بد اقتصادی حکفرما باشد نمی توان آن را متوقف کرد.

فعالیت های خدماتی و صنعتی در همه حال می تواند برای جامعه سازنده و جوابگو باشد اما نباید از حرفه های مربوط به نیاز های اولیه بشر به خصوص محصولات غذایی غافل شد.

در زمینه محصولات غذایی می توان از حداقل سرمایه 20 میلیون تا مبالغ بیشتر مانند 100 میلیون و یا حتی بیشتر اقدام کرد. شما در هر حرفه ای اگر از سرمایه بالا تر برخوردار باشید و گردش بیشتری داشته باشید حتما می توانید از سود بیشتری نیز بهره ببرید.

5 ایده راه اندازی کسب و کار حرفه ای با 20 میلیون تومان:

کارهای زیادی وجود دارد که با مبالغ کمی قابل اجرا می باشد، به طور مثال می توان به مشاغل خانگی که مربوط به بسته بندی یا فرآوری محصولات غذایی باشد، اشاره کرد.

1.یکی از این ایده ها طعم زنی و تفت تخمه و آجیل می باشد که در کشور ما نیز این محصولات طرفدارای زیادی دارد.

برای این کار از دستگاه تفت، دستگاه شور کن، دستگاه لووک(طعم زن) و دستگاه خشک کن سرندی مجمموعه کامل فرآوری محصولات خشکبار می باشد.

البته برای شروع کار با سرمایه مناسب خرید دستگاه تفت کفایت می کند و در ادامه می توان کار را گسترش داد و دستگاه های جدیدی به آن اضافه نمود.

صنعت بسته بندی گسترده وسیعی دارد و از دستگاه های بسته بندی قیمت مناسب برای مشاغل کوچک و یا خانگی می توان از دستگاه شیرینگ، دستگاه سیل وکیوم و دستگاه بسته بندی رومیزی نام برد.

2.دستگاه شیرینگ به صورت کابینی و تونلی طراحی و ساخته می شود که مدل کابینی آن از قیمت مناسبی برخوردار است و برای شروع کار با بودجه اندک بسیار کارآمد می باشد.

این دستگاه با کشیدن یک لایه سلفون برروی بسته محصول مورد نظر آن را پک می کند و چهره زیبایی به محصول می دهد.

3.دستگاه سیل وکیوم، نوع دیگری از دستگاه بسته بندی می باشد که انواع ظروف یکبار مصرف را با هر اندازه و شکل هندسی پلمپ می کند.

این دستگاه قابلیت تزریق گاز و خالی کردن هوای درون ظرف را به منظور بالا بردن عمر و ماندگاری محصول را دارا می باشد.

4.دستگاه بسته بندی رومیزی با وجود داشتن ترازو قابلیت بسته بندی محصولات پودری و گرانولی را در سلفون و یا انواع ظروف شیشه ای و پلاستیکی را دارد.

این دستگاه در ابعاد مختلف و برای بسته بندی محصولات مختلف حتی تا وزن 5 کیلو گرم با توجه به درخواست اپراتور طراحی و ساخته می شود.

5.در انتها ایده دیگر با وجود سرمایه اندک خشک کردن محصولات مختلف به خصوص میوه و سبزی در ظرفیت های خانگی و یا نیمه صنعتی می باشد.

با خرید دستگاه خشک کن در ابعاد کوچک این مهم قابل دسترس خواهد بود.

5 ایده راه اندازی کسب و کار حرفه ای با 100 میلیون تومان:

اگر بخواهیم توان مالی و میزان سرمایه را به مبلغ 100 میلیون افزایش دهیم می توانیم به فعالیت های دیگری نیز از جمله آبگیری انواع میوه، دانه کردن انار ومواردی از این قبیل اندیشید.

دانه کردن انار از موارد پر درآمد و پر سود محسوب می شود که از آن برای آبگیری انار، محصولات دارویی و … می توان استفاده کرد .

با توجه به میزان تولید و تهیه ظرفیت اولیه انار می توان دستگاه انار دون کن را با ظرفیت های مختلف خریداری کرد.

بدنه دستگاه و تمام نقاط درگیر با مواد در دستگاه انار دون کن و دستگاه های آبگیری از استیل ساخته شده است تا مانع خوردگی و زنگ زدگی شود.

آبگیری دانه انار بهتر است بعد از دانه شدن آن انجام شود تا از ورود پوسته های سفید رنگ انار که سبب تلخ شدن آب آن می شود، جلوگیری شود.

با استفاده از دستگاه آبگیری پرسی می توانید نه تنها دانه انار بلکه محصولات دیگر مانند غوره، انگور، لیمو و … را نیز آبگیری کنید.

به همین منظور دستگاه آبگیر پرسی را دستگاه آبگیر چند کاره نیز می نامند که قابلیت آبگیری گوجه را نیز دارد ودر ظرفیت های مختلف و ابعاد گوناگون ساخته می شود.

اما برای آبگیری گوجه بهتر است از دستگاه مخصوص آن که به شکل پارویی ساخته می شود و آب با کیفیت تری از گوجه را ارائه می دهد، استفاده شود.

مراحل راه اندازی کسب و کار در ایران:

در صورتیکه قصد راه اندازی کسب و کار با مجوز و کاملا قانونی را دارید با توجه به انتخاب حرفه باید با دریافت پروانه مربوط به آن و طی مراحل مشخصی این کار را انجام دهید.

به طور مثال برای فعالیت در حوزه محصولات غذایی و بسته بندی آن باید با مراجعه به مراکز استاندارد، بهداشت منطقه، جهاد کشاورزی و غذا و دارو مراحل اولیه را طی نمود. سپس با انجام درخواست این مراکز و قبول شرایط آنها اقدام به اخذ پروانه کسب و شروع فعالیت نمود، تا مشکلی ایجاد نشود.

guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اشتراک گذاری این مطلب:
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها